dilluns, 22 de juny del 2026

Recomanacions de blues a Catalunya (setmana del 22 de juny)

Hola amics! Aquí teniu les recomanacions de blues d’aquesta setmana. Recordeu que podeu trobar més propostes de blues a Societat de Blues de Barcelona, La Hora del Blues i Van de Blues.

També són molt recomanables els programes de ràdio: La Hora del Blues de Ràdio Pica, Red Hot Blues de Ràdio Vilafant, Bad Music Radio, Hotel Blues de Ràdio Ciutat de Badalona, Crossroads Blues Radio d'El Prat Ràdio, El Corralón del Blues de Ripollet Ràdio, Va de Swing de Sants3Ràdio, Born to be Bad de Ràdio Sant Boi, El Ferrocarril Subterrani de Ràdio Blanes, T'agrada el blues? de Catalunya Ràdio (amb Quico Pi de la Serra), Blues Barrelhouse de Ripollet Ràdio, RKM340 de Penedès FM, i Just Blues de Ràdio Desvern.

__________________________



Destacats de la setmana

Aquesta setmana podeu veure en acció aquest gran trompetista i cantant dels Estats Units, acompanyat per una gran formació de casa nostra!
Tots plegats us faran gaudir d'unes grans sessions de jazz tradicional de New Orleans!
Divendres 26, 21.30h - Nova Jazz Cava (Terrassa)
Dissabte 27, 22.30h - Jazz Club La Guitarra (Palafrugell)    
 
BLUES I ROCK'N'ROLL AL FESTIVAL DESFOLCA'T!
En aquest festival de música tradicional i popular, que es celebra a Calaf i l'Alta Segarra, teniu dues cites amb el blues i el rock'n'roll!
Divendres 26, 22.30h - Sergi Estella
Dissabte 27, 00.15h - Six In Town 
 
DOBLE CITA AMB THE RUSTIES BLUES BAND!
Dues oportunitats en un mateix dia per gaudir d'un recorregut pels clàssics del blues amb aquesta gran banda!    
Dissabte 27,
11h - Festa del Foc (Cardedeu)
19h - Plaça Joan Ragué (Gualba)
 
Un nou trio establert a Barcelona que us farà gaudir amb la seva combinació de country, blues, western i fingerpickin'!
I després podeu seguir gaudint a casa amb el seu primer àlbum, Pasen y vean
Dissabte 27, 19 i 20.30h - Los Swingin' Calaveras al Jamboree (BCN) 
 
__________________________


Dilluns
  
Dilluns 22, 22h - Wax & Boogie a la Festa Major d'Olesa
Una vibrant sessió a ritme de blues i boogie amb uns especialistes del tema, a Olesa de Montserrat!     
  
Dimarts
  
Dimarts 23, 20h - Joan Bar Blues Band al Mas Guinardó
Abans de la revetlla, una bona sessió de blues en català en aquest casal de Barcelona! 
 
Dimarts 23, 20.30h - Johnny BigStone al Tinta Roja 
Una bona dosi de blues amb un gran guitarrista, en aquest local de Barcelona!    
 
Dimarts 23, 21.30h - Dalvis Band a l'Hotel Delamar
Aquest hotel de Lloret de Mar us ha preparat una revetlla a ritme de rock'n'roll
!   

Dimecres
 
Dimecres 24, 20.30h - Jam session al Diobar
Aquest local de Barcelona acull aquesta jam de blues, boogie, swing i rock'n'roll, coordinada per la Dalvis Band!
      
Dijous
 
Dijous 25, 20h - Verónica Sala 4tet al 700 Milles
Una elegant sessió a ritme de blues, jazz i swing amb una gran cantant, a Barcelona!    
 
Dijous 25, 20.30h - Salabanzi al Velvet Room
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una bona dosi de blues, soul, funk i rock'n'roll amb un gran guitarrista!     
 
El pioner del piano blues i boogie a casa nostra us farà gaudir d'un gran concert a Terrassa!    
 
Una bona dosi de blues i boogie amb un gran duo, en aquest local de Barcelona!       
 
Sessió a ritme de bon blues amb un gran duo en aquest local de Cadaqués!  
 
Dijous 25, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una bona jam de blues i rhythm'n'blues, coordinada per Mr. Shingles! 
      
Divendres    
 
Divendres 26, 18h - Big Mama Montse & Sister Marion al MEAM
El cicle Friday's Blues, que La Hora del Blues organitza al Museu Europeu d'Art Modern, us ha preparat una gran sessió 
de blues en clau femenina, amb dues grans blueswomen de casa nostra!   
 
Divendres 26, 19.30h - Cece Giannotti & Luciano Ceraso a l'Hotel Seventy
Sessió de bon rock i blues acústic amb un gran duo, en aquest hotel de Barcelona!  
 
Divendres 26, 19.30h - The Soulful Trio a l'Aclam Club
Una bona dosi de rhythm'n'blues i soul amb un potent trio, a Barcelona!  
 
Una vibrant sessió de blues i "derivats" amb una gran banda, en aquest emblemàtic local de Barcelona! 
 
Dissabte

Dissabte 27, 22h - Dalvis Band a la Casa Astor
Una bona dosi de rock'n'roll clàssic en aquest local de Barcelona!   

Dissabte 27, 23h - Aisha Fay Band al Harlem Jazz Club
Una bona ocasió per veure en acció aquesta gran cantant (membre durant 10 anys de The Gospel Viu Choir), que us farà gaudir d'una bona sessió de soul i rhythm'n'blues! 
       
Diumenge  

Diumenge 28, 19 i 20.30h - Marc Ferrer Trio al Jamboree
Dues sessions a ritme de blues i jazz amb aquest gran pianista, a Barcelona!   
 
Diumenge 28, 20.30h - Jam session al Velvet Room
En aquest local de Barcelona teniu una bona ocasió per compartir el swing, el jazz i el blues amb grans músics, encapçalats per James Sedgwick!   
 
Diumenge 28, 21.30h - Oscar Wolf And His Moon Serenaders a l'Ocaña
Un concert per gaudir del jazz clàssic i el swing de New Orleans, a Barcelona!   
 
 
Salut i blues! 


Lluís Souto
Malalt de blues 2.0