dilluns, 19 de juliol del 2021

Recomanacions de blues a Catalunya (setmana del 19 de juliol)

Hola amics! Aquí teniu les recomanacions de blues d’aquesta setmana. Recordeu que podeu trobar més propostes de blues a Societat de Blues de Barcelona, Bad Music Blues, La Hora del Blues, Capibola Blues i Van de Blues.

També són molt recomanables els programes de ràdio: Red Hot Blues de Ràdio Vilafant, Bad Music Radio, Hotel Blues de Ràdio Ciutat de Badalona, Just Blues de Ràdio Desvern, Crossroads Blues Radio d'El Prat Ràdio, El Corralón del Blues de Ripollet Ràdio, Va de Swing de Sants3Ràdio, Born to be Bad de Ràdio Sant Boi, El Ferrocarril Subterrani de Ràdio Blanes, T'agrada el blues? de Catalunya Ràdio (amb Quico Pi de la Serra), i Blues Barrelhouse de Ripollet Ràdio.

__________________________


VUITÈ COMUNICAT DE LITRES DE BLUES


Bé, ja es veu la llum al final del túnel: la pandèmia sembla que ja està controlada, i el blues en directe ja fa dies que s'està obrint pas i cada setmana hi ha més concerts.
 
Així doncs, l'equip de Litres de Blues (és a dir jo, jo mateix i el Lluís) ens seguirem centrant en les recomanacions "reals", i només puntualment afegirem algunes recomanacions "imaginàries" (en cas de que tornin a disminuir els concerts).

Com sempre, davant del dilema “virus o blues”, nosaltres seguim escollint blues!

__________________________


Destacats de la setmana
 
Els dimecres de juliol i agost torna el blues en directe "al poble", i podeu gaudir-lo a l'aire lliure amb grans formacions de casa nostra!
Dimecres 21, 21.15h - Poyo Moya Trio & Carla Sunday al Poble Espanyol (BCN)

LLUÍS COLOMA & MIGUEL ANGEL POZO A LES NITS D'ESTIU!
Flamenco Boogie Project és el nom d'aquest espectacle que us farà gaudir d'un concert especial on es combina el boogie i el flamenc, amb un gran pianista i un gran guitarrista!
Divendres 23, 20.30h - Lluís Coloma & Miguel Ángel Pozo a la Pl. Carles Naveles (Cornellà)
 
PORTBOU HOT JAZZ FESTIVAL!
Una nova edició d'aquest festival que té el jazz i el blues com a grans protagonistes, i que es celebrarà durant els propers 3 caps de setmana!
Dissabte 24, 
21h - Ster Wax & David Giorcelli Trio al Passeig de la Sardana
21h - Gypsy Slide Trio a la Plaça del Mercat
 
Torna una nova edició d'aquest veterà festival, que enguany es celebra els caps de setmana del 10 de juliol al 5 de setembre. 
Aquesta setmana teniu una descàrrega de soul i funk amb un dels membres de la Fundación Tony Manero!
 
 
__________________________


Dilluns
 
A la terrassa d'aquest ateneu de Sant Feliu de Llobregat podeu començar la setmana amb una gran sessió de rhythm'n'blues! 

Dimarts
 
Dimarts 20, 17h - Atomic Leopards al Xiri d'Akells
Després de la platja, una bona sessió de rockabilly i rhythm'n'blues a Roses!
 
Dimecres
 
Una bona dosi de blues i soul amb uns experts en el tema, en aquest local de Barcelona!
 
Dimecres 21, 20h - Big Dani Pérez & Marc Ferrer a Can Deu
Un gran saxofonista i un gran pianista que us faran gaudir del swing i el blues en aquest centre cívic de Barcelona!  
 
Dimecres 21, 20.30h - Alex Zayas Band al JazzSí Club
Aquest gran guitarrista us espera a Barcelona, per gaudir d'una vibrant sessió de funk'n'blues!
 
Dimecres 21, 12.30h - Augie Burr's Trio a El Buho
Una bona dosi de r'n'r clàssic en aquest local de L'Hospitalet de l'Infant!
 
Dijous
 
A Vilafranca del Penedès podeu veure en acció aquest home-orquestra que es fabrica els seus originals instruments!
 
En aquest hotel de Barcelona us espera una bona dosi de swing'n'blues! 
 
Dijous 22, 21h - Jam session a El Racó de La Palma
Una bona ocasió per gaudir del jazz i el blues improvisat, a Reus!
 
Dijous 22, 21.30h - Wax & Boogie al Palau Güell
Una bona dosi de blues i boogie en un marc incomparable, a Barcelona!
 
Dijous 22, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
Tornen les jams a aquest local de Barcelona, amb un format adaptat a la pandèmia, i aquesta setmana la coordina la banda Mr. Shingles!
   
Divendres    
 
Divendres 23, 18h - David Giorcelli Trio al MEAM
El cicle Friday's Blues, que La Hora del Blues organitza al Museu Europeu d'Art Modern, us ha preparat una gran sessió de blues i boogie, amb el piano de protagonista
!
 
Una bona dosi de blues en aquest festival que tot l'estiu portarà jazz, blues i soul als micropobles de Catalunya! En aquesta ocasió a Arnes. 

Divendres 23, 19.15h - Dry Town al C.C. Albareda
En aquest centre cultural de Barcelona us espera una interessant barreja de folk, gospel, rock i música clàssica!
 
Divendres 23, 20h - Los Errantes a El Portal dels Encants
Una intensa sessió de r'n'r "old school" en aquest local de Barcelona! 
 
Divendres 23, 20h - Alan Pardo al Com-Tú Bar
Una bona dosi de blues amb aquest gran guitarrista, a Barcelona!

Divendres 23, 20.30h - Enma Fernández a La Pedrera
Una vibrant sessió de rhythm'n'blues al terrat d'aquest emblemàtic edifici, amb el piano de protagonista!

Divendres 23, 20.30h - Tota Blues Duo a El Cafè Rock&Roll
Una bona dosi de blues acústic, amb un gran duo, a Barcelona!

Un gran (literalment!) sessió de swing i blues a Premià de Dalt, amb molts convidats com Big Mama, Jonathan Herrero, Susana Sheiman... i més! 
 
Divendres 23, 22.30h - The Blue Hot Jellies al Harlem Jazz Club
Chino Swingslide, Martín Burguez i Hernan Fridman formen aquest nou projecte, que us farà gaudir de bon swing i blues a l'estil dels anys 40 i 50! 
ATENCIÓ: el concert serà amb Chino & The Big Bet.

Dissabte

Dissabte 24, 19.30h - The Rusties a l'Ateneu 24 de Juny
A Girona us espera un recorregut pels clàssics del blues amb aquesta bona banda! 

Dissabte 24, 19.30h - Bike & Lonesome a El Cafè Rock&Roll
Una dosi de bon blues i bon humor, en aquest local de Barcelona!

Dissabte 24, 21h - Atomic Leopards al Restaurant Can Vila
Una intensa sessió de rockabilly i rhythm'n'blues en aquest restaurant d'Artés!
 
Un gran guitarrista i un gran harmonicista, per gaudir del blues a Pineda de Mar! 

Dissabte 24, 21.30h - Poyo Moya a La Folie
Un gran pianista que us farà gaudir del blues en aquest local de Barcelona!
 
Una bona dosi de blues en aquest festival que tot l'estiu portarà jazz, blues i soul als micropobles de Catalunya! En aquesta ocasió a La Febró.
 
A Capellades us espera una intensa sessió de blues-rock amb aquesta banda! 

Dissabte 24, 22.30h - Virginia & The Woolfs al Harlem Jazz Club
Una bona sessió de rhythm'n'blues i soul en aquest local de Barcelona!
 
Diumenge

Vermut musical a ritme de la música dels Stones, en format acústic, a Barcelona!
 
Diumenge 25, 18h - Jack's Sons al Mizuwari Cocktail Bar
Una bona dosi de rhythm'n'blues i soul "old school" a L'Hospitalet!

Diumenge 25, 19.30h - Blueroomess a La Capella de Can Gambús
A Sabadell, podeu gaudir d'una bona dosi de folk, blues, rock i country a l'aire lliure!
 
Una intensa sessió de blues-rock, a Barcelona! Abans, a les 18h, teniu el country rock d'Slim Jim and the Nightingales.

Una bona sessió de blues amb un gran trio, en aquest festival de Barcelona!

Salut i blues! 

Lluís Souto
Malalt de blues 2.0

dilluns, 12 de juliol del 2021

Recomanacions de blues a Catalunya (setmana del 12 de juliol)

Hola amics! Aquí teniu les recomanacions de blues d’aquesta setmana. Recordeu que podeu trobar més propostes de blues a Societat de Blues de Barcelona, Bad Music Blues, La Hora del Blues, Capibola Blues i Van de Blues.

També són molt recomanables els programes de ràdio: Red Hot Blues de Ràdio Vilafant, Bad Music Radio, Hotel Blues de Ràdio Ciutat de Badalona, Just Blues de Ràdio Desvern, Crossroads Blues Radio d'El Prat Ràdio, El Corralón del Blues de Ripollet Ràdio, Va de Swing de Sants3Ràdio, Born to be Bad de Ràdio Sant Boi, El Ferrocarril Subterrani de Ràdio Blanes, T'agrada el blues? de Catalunya Ràdio (amb Quico Pi de la Serra), i Blues Barrelhouse de Ripollet Ràdio.

__________________________


VUITÈ COMUNICAT DE LITRES DE BLUES


Bé, ja es veu la llum al final del túnel: la pandèmia sembla que ja està controlada, i el blues en directe ja fa dies que s'està obrint pas i cada setmana hi ha més concerts.
 
Així doncs, l'equip de Litres de Blues (és a dir jo, jo mateix i el Lluís) ens seguirem centrant en les recomanacions "reals", i només puntualment afegirem algunes recomanacions "imaginàries" (en cas de que tornin a disminuir els concerts).

Com sempre, davant del dilema “virus o blues”, nosaltres seguim escollint blues!

__________________________


Destacats de la setmana

Dins de la programació del Grec, podeu gaudir amb una interessant combinació de sons africans i occidentals, que els músics de la banda defineixen com "sons africans, blues del delta i Led Zeppelin", i tot plegat cantat en crioll i francès!
Dimarts 13, 20.30h - Bokanté al BARTS (BCN)
 
RHYTHM'N'BLUES AL FESTIVAL JARDINS PEDRALBES!
Dins de la programació d'"El Village", aquest festival us ha preparat unes bones sessions de blues i doo-wop!
Dimarts 13, 20.30h - Poyo Moya Trio + Pat O'Brien (Escenari Seat Mó)
ATENCIÓ: concert cancel·lat.
Diumenge 18, 20.30h - Velvet Candles (Escenari Seat Mó)
 
Els dimecres de juliol i agost torna el blues en directe "al poble", i podeu gaudir-lo a l'aire lliure amb grans formacions de casa nostra!
Dimecres 14, 21.15h - Albert Bello & Big Dani Pérez Quartet
 
MORATA, SOROLLA & TALAVERA AL FESTIVAL PORTA FERRADA!
Aurelio Morata i Moises Sorolla van ser els fundadors, juntament amb en Carlos Segarra, d'una de les principals bandes de rock'n'roll de casa nostra, Los Rebeldes.
D'això ja fa 40 anys, i coincidint amb aquest aniversari, els dos ex-Rebeldes s'han reunit per gravar un disc d'homenatge a grans músics del rock'n'roll com Bod Dylan, Chuck Berry i Elvis Presley, reinterpretant els seus temes a ritme de swing, blues, country i rockabilly, i amb només bateria, contrabaix i guitarra.
Divendres 16, 20.30h - Morata, Sorolla & Talavera al Porta Ferrada (Sant Feliu de Guíxols)
 
Un festival que aquest estiu portarà jazz, blues i soul als micropobles de Catalunya, i que aquesta setmana té com a protagonista aquest bluesman nord-america establert fa temps a casa nostra!
Divendres 16, 19h - Vinebre
Dissabte 17, 22h - Ametret
Diumenge 18, 19h - Riner
 
Dos cops al mes teniu bon blues en aquest local, i aquesta setmana podeu veure en acció una gran cantant i un gran guitarrista!
Dissabte 17, 20.30h - Carrie Lewis & Martín Burguez a La Iguana (BCN)
ATENCIÓ: per motius de salut, hi ha canvi en la programació, i el concert serà amb dues grans blueswomen: Big Mama & Sweet Marta.  
 
Torna una nova edició d'aquest veterà festival, que enguany es celebra els caps de setmana del 10 de juliol al 5 de setembre. 
Aquesta setmana teniu una de les grans bandes de blues de casa nostra, i una audició d'alumnes de guitarra i baix! 
Diumenge 18, 16h - Laboratori Musical & Pepo Busquets - Body Drums
tot a El Racó de La Palma (Reus)
 
Amb el títol de "Fins Aviat!", la filla de l'Amadeu (Erxart) i alguns dels músics que el van acompanyar recordaran la música d'aquest gran bluesman de casa nostra que, malauradament, ens va deixar l'any passat.
Diumenge 18, 18.30h - Fins Aviat! a l'Auditori Caputxins (Figueres)

__________________________


Dilluns
 
Dilluns 12, 21h - The Rhythm Treasures al Milano Cocktail Bar
Bona sessió de rhythm'n'blues, amb una gran cantant i una potent banda, en aquest local de Barcelona!
Mentrestant, en podeu gaudir a casa vostra...
 
Dilluns 12, 21.30h - Charlie Yáñez Band al Craft
En aquest local de Barcelona podeu veure en acció aquest gran guitarrista i cantant!
Mentrestant, en podeu gaudir a casa vostra...   
 

Dimarts
 
Dimarts 13, 17.30h - Johnny Big Stone & Sweet Marta al Waikiki
Després de la platja, una bona dosi de blues acústic amb un gran duo, a L'Escala! 
ATENCIÓ: per risc de pluja, el concert es passa al 7 d'agost

Dimarts 13, 20.30h - Pepe Jiménez al JazzSí Club
Aquest gran guitarrista de casa nostra torna als escenaris amb la seva banda, en aquesta ocasió a Barcelona!
 
Dimecres
 
Dimecres 14, 19.30h - Big Mama Montse a l'Ateneu de Rubí
Una ocasió especial per veure aquesta gran blueswoman en un registre diferent, en un homenatge a l'artista Felícia Fuster.
 
Dimecres 14, 20h - Marian Barahona & Marc Ferrer a Can Deu
Una gran cantant i un gran pianista que us faran gaudir del swing i el blues en aquest centre cívic de Barcelona!  
 
Dimecres 14, 20h - Tori Sparks Trio a l'Ateneu L'Harmonia
Una bona dosi de rock, folk, blues i flamenc amb aquesta gran artista, a Barcelona!
 
Dimecres 14, 20.30h - Alex Zayas Band al JazzSí Club
Aquest gran guitarrista us espera a Barcelona, per gaudir d'una vibrant sessió de funk'n'blues!
 
Dijous
 
Dijous 15, 20h - Poyo Moya Trio + Pat O'Brien al C.C. Can Deu
Una dosi de bon blues, amb el piano de protagonista, a Barcelona! 
 
Dijous 15, 21h - Jam session a El Racó de La Palma
Una bona ocasió per gaudir del jazz i el blues improvisat, a Reus!
 
Dijous 15, 21h - Tori Sparks & Xavi García a l'Ocaña
Una bona dosi de rock, folk, blues i flamenc amb aquesta gran artista nord-americana, a Barcelona!
 
Dijous 15, 21.30h - Velvet Candles al Palau Güell
Una bona dosi de doo-wop en un marc incomparable, a Barcelona!
 
Dijous 15, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
Tornen les jams a aquest local de Barcelona, amb un format adaptat a la pandèmia, i aquesta setmana la coordina la banda Mr. Shingles!
   
Divendres    
 
Divendres 16, 18h - Claes Magnet Trio al MEAM
El cicle Friday's Blues, que La Hora del Blues organitza al Museu Europeu d'Art Modern, us ha preparat una interessant
sessió de jazz europeu, amb piano, baix i bateria!
ATENCIÓ: concert cancel·lat.
 
Divendres 16, 19.30h - Poyo Moya Trio + Pat O'Brien a El Cafè Rock&Roll
Una dosi de bon blues, amb el piano de protagonista, a Barcelona! 
 
Divendres 16, 21.30h - Wax & Boogie a la Masia Can Coll
En aquesta masia de Cerdanyola podeu gaudir d'una gran nit de blues i boogie!

Dues grans blueswomen que us faran gaudir d'una emotiva nit de blues, a Torrelles de Llobregat!

Divendres 16, 22h - Queralt Albinyana Duo al Pla de la Calma
A Cardedeu podeu combina un bon sopar amb una bona dosi de blues amb aquesta gran actriu i cantant!

Una explosiva sessió de rhythm'n'blues "jambofònic", a Premià de Dalt!

Dissabte

Dissabte 17, 13h - Atomic Leopards al Restaurant La Salut
Vermut a ritme de rockabilly & rhythm'n'blues a Parets del Vallès!

Vermut a ritme de Texas blues, amb un trio expert en el tema, a Girona!
 
Dissabte 17, 17h - Tori Sparks a Revólver Records
Amb motiu del Record Store Day podeu veure en acció aquesta gran artista nord-americana en aquesta botiga de Barcelona!

Dissabte 17, 19h - Wax & Boogie al Festival Itinera
Un festival que aquest estiu portarà jazz, blues i soul als micropobles de Catalunya, i que aquest dissabte té com a protagonistes el blues i el boogie!
 
Dissabte 17, 19.30h - Martín Burguez a El Cafè Rock&Roll
Una bona dosi de blues amb aquest gran guitarrista argentí, a Barcelona!

Dissabte 17, 19.30 i 21h - Lluís Coloma Trio al Milano Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una bona dosi de blues i boogie, amb aquest gran pianista! 
 
Dissabte 17, 20h - Leo Cayuela a Sant Pau del Camp
Al claustre romànic d'aquesta església de Barcelona, podeu gaudir d'una sessió de blues molt especial!

Dissabte 17, 20h - Malacara Blues Band a El Paraigua
Un viatge per les arrels de la música nord-americana, en aquest local de Barcelona! 
 
Dissabte 17, 20h - Antonio Hidalgo al Bar de Rupià
Una bona dosi de blues en aquesta localitat del Baix Empordà!
 
Dissabte 17, 20.30h - Poyo Moya a La Folie
Un gran pianista que us farà gaudir del blues en aquest local de Barcelona!

Dissabte 17, 21h - Atomic Leopards al Sícoris Club
Una intensa sessió de rockabilly i rhythm'n'blues en aquest club esportiu de Lleida!
 
Dissabte 17, 21.30h - Queralt Albinyana Blues Duo a l'Hotel Delamar
Una bona sessió de blues amb aquesta gran actriu i cantant, molt ben acompanyada, a Lloret de Mar!  

Dissabte 17, 22h - The Rusties a la Gran Sardinada
A Vallfogona de Ripollès podeu combinar el pa, el vi, les sardines... i el blues!

Dissabte 17, 22.30h - Martin J Merino Trio al Harlem Jazz Club
Un gran guitarrista que us farà gaudir del blues en aquest local de Barcelona!
 
Diumenge

Vermut musical a ritme de blues acústic, amb un duo expert en el tema, a La Palma de Cervelló!

Diumenge 18, 12.30h - Blueroomess a El Portal dels Encants
Vermut musical a ritme de blues, folk, rock i country, a Barcelona!
 
Un recorregut per la costa de Barcelona, mentre gaudiu de bon blues i rock en directe... un gran pla per passar el migdia! 

Diumenge 18, 20h - The Brothers Dupree a l'Espai CanTo
Aquest local de Sant Boi rep aquesta formació que us oferirà un bon repertori perquè gaudiu del blues i els seus "derivats"!

Bon rockabilly i rhythm'n'blues per bé acabar la setmana, a L'Escala!

Salut i blues! 

Lluís Souto
Malalt de blues 2.0

dilluns, 5 de juliol del 2021

Recomanacions de blues a Catalunya (setmana del 5 de juliol)

Hola amics! Aquí teniu les recomanacions de blues d’aquesta setmana. Recordeu que podeu trobar més propostes de blues a Societat de Blues de Barcelona, Bad Music Blues, La Hora del Blues, Capibola Blues i Van de Blues.

També són molt recomanables els programes de ràdio: Red Hot Blues de Ràdio Vilafant, Bad Music Radio, Hotel Blues de Ràdio Ciutat de Badalona, Just Blues de Ràdio Desvern, Crossroads Blues Radio d'El Prat Ràdio, El Corralón del Blues de Ripollet Ràdio, Va de Swing de Sants3Ràdio, Born to be Bad de Ràdio Sant Boi, El Ferrocarril Subterrani de Ràdio Blanes, T'agrada el blues? de Catalunya Ràdio (amb Quico Pi de la Serra), i Blues Barrelhouse de Ripollet Ràdio.

__________________________


VUITÈ COMUNICAT DE LITRES DE BLUES


Bé, ja es veu la llum al final del túnel: la pandèmia sembla que ja està controlada, i el blues en directe ja fa dies que s'està obrint pas i cada setmana hi ha més concerts.
 
Així doncs, l'equip de Litres de Blues (és a dir jo, jo mateix i el Lluís) ens seguirem centrant en les recomanacions "reals", i només puntualment afegirem algunes recomanacions "imaginàries" (en cas de que tornin a disminuir els concerts).

Com sempre, davant del dilema “virus o blues”, nosaltres seguim escollint blues!

__________________________



Destacats de la setmana

Al festival de la capital no hi ha pandèmia que l'aturi i aquest juliol torna a la seva cita amb tots els amants del blues, en la que serà l'edició número 19!
Aquesta última setmana teniu:
Dimecres 7, 20.30h - Big Dani & Albert Bello Quintet
Dijous 8, 20.30h - Koko-Jean & The Tonics
Dissabte 10, 20.30h - A Contra Blues
Diumenge 11, 20.30h - Barcelona Big Blues Band
tots els concerts al pati de la Seu del Districte de Nou Barris
 
Els dos fugitius porten un temps sense sortir gaire sovint del seu "zulo", com feien habitualment... Serà per la pandèmia? Serà per la policia? 
Sigui com sigui, aquest divendres teniu l'oportunitat de veure'ls en acció i gaudir amb el seu blues presidiari.
Aprofiteu l'ocasió, cada concert dels dos pròfugs pot ser l'últim...
Divendres 9, 22h - The Blues Prisoners al Cafè del Casino (Sant Andreu de la Barca) 

Aquesta escola de blues dance us ha preparat un concert al Catamarán Orsom, perquè pugueu fer el vermut i ballar el blues al ritme del Big Mojo Trio!
Dissabte 10, 11h - Big Mojo al Catamarán Orsom (BCN)
 
Primera edició d'aquest festival que neix en aquest barri de Barcelona, i on trobareu 3 propostes que us faran gaudir del blues i "derivats"!
Dissabte 10,
17.00h - Wax & Boogie
20.30h - Los Errantes
 
Torna una nova edició d'aquest veterà festival, que enguany es celebra els caps de setmana del 10 de juliol al 5 de setembre. 
Per començar, aquesta setmana teniu una bona dosi de rock amb influència de blues i "derivats"!
Dissabte 10, 22h - Still River a El Racó de La Palma (Reus)

__________________________


Dilluns
 
Dilluns 5, 21h - Joan Vinyals a La Taberna de Sam
Una bona estona de blues i "derivats", amb aquest gran guitarrista, a Barcelona!
Mentrestant, en podeu gaudir a casa vostra... 
 
Dilluns 5, 22h - Enma Fernández al Marula Café
Una bona dosi de rhythm'n'blues i rock'n'roll, amb aquest gran pianista, a Barcelona!
Mentrestant, en podeu gaudir a casa vostra...

Dimarts
 
Dimarts 6, 20h - Red Rombo a la Societat de Blues de Rubí
Una bona ocasió per gaudir del blues i el rock'n'roll amb aquest interessant duo!
Mentrestant, en podeu gaudir a casa vostra...  

Dimarts 6, 20.30h - Joan Pau Cumellas & Miguel Talavera al Honky Tonk
Aquest gran duo us farà gaudir amb una vibrant sessió de blues, a Barcelona!
Mentrestant, en podeu gaudir a casa vostra... 
 
Dimecres
 
Dimecres 7, 19.30h - Wax & Boogie a El Cafè Rock&Roll
Una bona dosi de blues i boogie amb uns experts en el tema, en aquest local de Barcelona!

Aquest bon duo us farà gaudir d'una bona estona de blues, soul i rock, a Palafrugell!

Dimecres 7, 20.30h - Alex Zayas Band al JazzSí Club
Aquest gran guitarrista us espera a Barcelona, per gaudir d'una vibrant sessió de funk'n'blues!
 
Dijous
 
Dijous 8, 21h - Jam session a El Racó de La Palma
Una bona ocasió per gaudir del jazz i el blues improvisat, a Reus!
 
Dijous 8, 21.30h - Chino & The Big Bet al Palau Güell
Una bona dosi de swing'n'blues en un marc incomparable, a Barcelona!
 
Dijous 8, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
Tornen les jams a aquest local de Barcelona, amb un format adaptat a la pandèmia, i aquesta setmana la coordina la banda Mr. Shingles!
   
Divendres    
 
Divendres 9, 19.30h - BZOMB a El Cafè Rock&Roll
Blues, rockabilly, country i rock'n'roll, amb un "one man band", a Barcelona!  
 
Un recorregut per les arrels del blues amb aquest gran duo, a Palafrugell!
 
Divendres 9, 19.30 i 21h - Martín Burguez Blues Meeting al Milano Jazz Club
Blues, swing i rhythm'n'blues amb la guitarra i el saxo com a protagonistes, a Barcelona!
 
Divendres 9, 20.30h - Deep Blues al Festival Jardins Pedralbes
Una vibrant sessió de rhythm'n'blues en aquest festival de Barcelona! 
 
Divendres 9, 22h - Big Mama & Sister Marion al Pesca l'Estiu
En aquest festival de Sant Feliu de Pallerols us espera una gran sessió de blues amb dues grans blueswomen!

Divendres 9, 22h - Atomic Leopards al Ristol
Una bona dosi de rockabilly i rhythm'n'blues, a Viladecavalls!

Divendres 9, 22h - Wax & Boogie al ContraBaix
Al Castell de Castelldefels us espera una gran sessió de blues i boogie!

Divendres 9, 22h - Slim Bay Seals al Pla de la Calma
Una entretinguda sessió de blues "crustaci" a Cardedeu!
 
Divendres 9, 22.30h - Tota Blues Band al Harlem Jazz Club
Una vibrant sessió de blues de Chicago, sense sortir de Barcelona! 

Dissabte

Dissabte 10, 19h - Alan Bike al Bocca di Bonifacio
Tarda a ritme de bon blues amb un gran bluesman i "entertainer", a Barcelona!
 
Dissabte 10, 19.30h - Ànima Negra a El Pati de Can Plaja
A Palafrugell us espera una bona sessió de blues i "derivats"!

Dissabte 10, 19.30 i 21h - Cece Giannotti & Après Minuit al Milano Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una bona dosi de rock i blues, amb la banda d'aquest gran músic! 

Dissabte 10, 20h - Blues Captain a El Paraigua
Una intensa sessió de blues-rock en aquest local de Barcelona! 
 
Acompanyada de Poyo Moya i Oriol Fontanals, aquesta cantant us farà gaudir del blues a Vilafranca del Penedès!

Un recorregut per les arrels del blues amb aquest gran duo, a Lloret de Mar!
 
Dissabte 10, 22.30h - Martha & The Stewards al Harlem Jazz Club
Una bona dosi de soul, blues i funk amb una gran cantant, a Barcelona!
 
Diumenge

Diumenge 11, 13h - Poyo Moya & Martín Burguez al Catamaran Orsom
Un recorregut per la costa de Barcelona, mentre gaudiu de bon blues en directe... un gran pla per passar el migdia! 
 
Diumenge 11, 20h - Sergio Giunta al Terravino BCN
Una intensa sessió de blues amb aquest gran músic que us farà estremir amb la música del diable, a Barcelona!

Diumenge 11, 20h - Los Victrolas a l'Ocaña
Una bona dosi de jazz i blues en aquest local de Barcelona!

Diumenge 11, 20h - Pepe Jiménez a La Traviesa
Aquest gran guitarrista de casa nostra torna als escenaris amb la seva banda, i diumenge el teniu a Torredembarra!

Diumenge 11, 21.30h - Wax & Boogie a El Buho
A L'Hospitalet de l'Infant podeu acabar la setmana a ritme de bon blues i boogie!

Salut i blues! 

Lluís Souto
Malalt de blues 2.0