dilluns, 14 de febrer del 2022

Recomanacions de blues a Catalunya (setmana del 14 de febrer)

Hola amics! Aquí teniu les recomanacions de blues d’aquesta setmana. Recordeu que podeu trobar més propostes de blues a Societat de Blues de Barcelona, La Hora del Blues, Capibola Blues i Van de Blues.

També són molt recomanables els programes de ràdio: La Hora del Blues de Ràdio Pica, Red Hot Blues de Ràdio Vilafant, Bad Music Radio, Hotel Blues de Ràdio Ciutat de Badalona, Crossroads Blues Radio d'El Prat Ràdio, El Corralón del Blues de Ripollet Ràdio, Va de Swing de Sants3Ràdio, Born to be Bad de Ràdio Sant Boi, El Ferrocarril Subterrani de Ràdio Blanes, T'agrada el blues? de Catalunya Ràdio (amb Quico Pi de la Serra), Blues Barrelhouse de Ripollet Ràdio, RKM340 de Penedès FM, i Just Blues de Ràdio Desvern.

__________________________


VUITÈ COMUNICAT DE LITRES DE BLUES


Bé, ja es veu la llum al final del túnel: la pandèmia sembla que ja està controlada, i el blues en directe ja fa dies que s'està obrint pas i cada setmana hi ha més concerts.
 
Així doncs, l'equip de Litres de Blues (és a dir jo, jo mateix i el Lluís) ens seguirem centrant en les recomanacions "reals", i només puntualment afegirem algunes recomanacions "imaginàries" (en cas de que tornin a disminuir els concerts).

Com sempre, davant del dilema “virus o blues”, nosaltres seguim escollint blues!

__________________________


Destacats de la setmana

La Societat de Blues de Barcelona us porta aquest gran trio, encapçalat per una gran veu, que us faran gaudir d'una gran sessió de soul, jazz i rhythm'n'blues!
Dijous 17, 19.30h - Virginia Vi Trio al Golferichs (BCN)

A CONTRA BLUES "GIRA 15è ANIVERSARI"! 
Continua endavant la gira de celebració dels 15 anys d'aquesta gran banda, que portarà el seu vibrant directe a moltes ciutats de casa nostra!
Felicitats a la banda, i que sigui per molts anys més!
Divendres 18, 21h - A Contra Blues a La Canal (Tona)
Dissabte 19, 23h - La Cooperativa (Guardiola de Font-rubí)

Aquest gran saxofonista i aquest gran guitarrista es proposen combinar el so de dos músics mítics, Illinois Jacquet (saxo) i Django Reinhardt (guitarra), que mai no van arribar a coincidir en un escenari.
Us espera un concert únic!
Dissabte 19, 21.30h - Big Dani Pérez & Albert Bello Quartet al C.C. Alcalde Morera (Terrassa)
 
CONCERT SOLIDARI AL MIZUWARI COCKTAIL BAR!
Aquest diumenge podeu gaudir d'una sessió de bon blues al mateix temps que col·laboreu en una bona causa, per ajudar l'AFA del Centre d'Educació Especial L'Estel Can Bori!
Brian O'Mahony & Friends hi posaran el blues en directe!
Diumenge 20, 18h - Concert solidari al Mizuwari Cocktail Bar (L'Hospitalet) 
 
__________________________


Dilluns
 
Sembla que aquest dilluns el blues en directe s'agafa el dia lliure...

Dimarts
 
Dimarts 15, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una vibrant jam de blues & early jazz, coordinada per Chino Swingslide!  
 
Dimecres
 
Dimecres 16, 19.30h - Enma Fernández & Spencer Evoy al Bar Lips
Una bona dosi de rhythm'n'blues, amb un gran pianista i un gran saxofonista, en aquest local de Barcelona! 

Dimecres 16, 20h - Tota Blues al Bar Prize
Concert + jam setmanal de blues en aquest local de Barcelona, amb uns experts en el tema!
 
Dimecres 16, 20.30h - Alex Zayas Band al JazzSí Club
Aquest gran guitarrista us espera a Barcelona, per gaudir d'una vibrant sessió de funk'n'blues!
 
Dijous

Dijous 17, 19.30 i 21.30h - Yakety-Yak al Milano Jazz Club 
Trepidant sessió de rhythm'n'blues amb una banda de grans músics formada per a l'ocasió, i que tindrà com a convidats Jonathan Herrero i DJ Pooly! 

Dijous 17, 20.30h - Wax & Boogie al Brisket
En aquest restaurant de Barcelona podeu gaudir de bon blues i boogie!

Dijous 17, 20.30h - Zayas & Olori al Bar Prize
Un gran guitarrista i un gran bateria que us faran gaudir del blues en aquest local de Barcelona!
 
Dijous 17, 21h - Marc Ferrer Trio al Cafè Vienès
Una elegant sessió de jazz i blues amb piano, a l'Hotel Casa Fuster de Barcelona!

Dijous 17, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una bona jam de blues i rhythm'n'blues, coordinada per Mr. Shingles!
 
Dijous 17, 01h - Made In Black al Luz de Gas
Una bona sessió de música negra a Barcelona, amb Keco Pujol, Santi Ursul i Micky Izquierdo
   
Divendres    
 
Divendres 18, 18h - Lust & Found al MEAM
Aquesta setmana el "Friday Blues" (una iniciativa de La Hora del Blues) us ha preparat una bona dosi de blues, gospel i ragtime!
 
Divendres 18, 19.30 i 21h - The 4 Shots al Milano Jazz Club
Agustí Burriel, Enma Fernández, Spencer Evoy i Javier R. Cortés formen aquest nou projecte, que us farà gaudir d'una "ràfega" de bon rhythm'n'blues!
 
Divendres 18, 20.30h - Virginia & The Woolfs a la Cueva de Lobos
Bon soul i rhythm'n'blues amb uns experts en el tema, en aquest local de Barcelona
 
Una sessió molt especial de gospel i jazz, cantat en anglès i crioll, a Terrassa!

Una vibrant sessió de soul, blues i gospel, en aquest local de Barcelona! 

Divendres 18, 21.30h 23h - Sweet Marta & Johnny Bigstone al Sis-b
Un gran duo que us farà gaudir de bon blues acústic, en aquest local de Malgrat de Mar

Dissabte
 
Dissabte 19, 12h - Blueroomess al BMOL
Vermut a ritme de folk, rock i blues en aquest local de Port Ginesta!

Dissabte 19, 19.30 i 21.30h - Myriam Swanson Jazz Quartet al Milano Jazz Club
Una càlida sessió de jazz i swing, amb el grup d'aquesta gran cantant, a Barcelona!
 
Vermut a ritme de blues, rock, soul i més, en aquest local de Barcelona! 

Dissabte 19, 20h - Chino & The Sharps a El Palace
Una vibrant sessió de swing en aquest hotel de Barcelona!

Dissabte 19, 20.30h - Joan Rubau Duo a La Iguana
En aquest local de Barcelona us espera una sessió especial per ballar el blues amb un gran concert!

Dissabte 19, 20.30h - Jodie Cash a El Cafè Rock&Roll
Bon country, rock i blues acústic en aquest local de Barcelona!

Dissabte 19, 21.30h - Wax & Boogie al Mas Ravetllat Pla
Una gran nit de blues i boogie que podeu combinar amb un bon sopar i una visita guiada per aquest edifici singular, a Barcelona! 
 
Dissabte 19, 22.30h - La Voodoo al Harlem Jazz Club
Una bona dosi de hot jazz a l'estil New Orleans, a Barcelona!  

Diumenge
 
Diumenge 20, 12h - Noir & Blue a El Portal dels Encants
Vermut a ritme de blues, rock, soul i més, en aquest local de Barcelona! 
 
Vermut a ritme de bon blues elèctric amb una gran banda, organitzat per la Societat de Blues de Rubí!
 
Diumenge 20, 12h - Blueroomess al BMOL
Vermut a ritme de folk, rock i blues en aquest local de Port Ginesta!  
 
Diumenge 20, 12h - The 4 Shots a El Buho
Agustí Burriel, Enma Fernández, Spencer Evoy i Javier R. Cortés formen aquest nou projecte, que us farà gaudir d'una "ràfega" de bon rhythm'n'blues a L'Hospitalet de l'Infant!

Diumenge 20, 12.30h - Sergi Estella a la Casa Irla
Vermut a ritme de blues i rock, amb aquest músics que es fabrica els seus originals instruments, a Sant Feliu de Guíxols!
 
Diumenge 20, 13h - Wax & Boogie a La Traviesa
Vermut a ritme de bon blues i boogie, a Torredembarra!

Una intensa sessió de blues-rock per acabar la setmana, en aquest local de Barcelona!
 
 
Salut i blues! 


Lluís Souto
Malalt de blues 2.0

dilluns, 7 de febrer del 2022

Recomanacions de blues a Catalunya (setmana del 7 de febrer)

Hola amics! Aquí teniu les recomanacions de blues d’aquesta setmana. Recordeu que podeu trobar més propostes de blues a Societat de Blues de Barcelona, La Hora del Blues, Capibola Blues i Van de Blues.

També són molt recomanables els programes de ràdio: La Hora del Blues de Ràdio Pica, Red Hot Blues de Ràdio Vilafant, Bad Music Radio, Hotel Blues de Ràdio Ciutat de Badalona, Crossroads Blues Radio d'El Prat Ràdio, El Corralón del Blues de Ripollet Ràdio, Va de Swing de Sants3Ràdio, Born to be Bad de Ràdio Sant Boi, El Ferrocarril Subterrani de Ràdio Blanes, T'agrada el blues? de Catalunya Ràdio (amb Quico Pi de la Serra), Blues Barrelhouse de Ripollet Ràdio, RKM340 de Penedès FM, i Just Blues de Ràdio Desvern.

__________________________


VUITÈ COMUNICAT DE LITRES DE BLUES


Bé, ja es veu la llum al final del túnel: la pandèmia sembla que ja està controlada, i el blues en directe ja fa dies que s'està obrint pas i cada setmana hi ha més concerts.
 
Així doncs, l'equip de Litres de Blues (és a dir jo, jo mateix i el Lluís) ens seguirem centrant en les recomanacions "reals", i només puntualment afegirem algunes recomanacions "imaginàries" (en cas de que tornin a disminuir els concerts).

Com sempre, davant del dilema “virus o blues”, nosaltres seguim escollint blues!

__________________________


Destacats de la setmana

TROBADA HARMONICAL AMB JOAN PAU CUMELLAS!
Aquest dijous comença una interessant iniciativa per als amants de l'harmònica, amb un gran mestre de l'instrument, que combina classe+concert+jam!
Prepara la teva harmònica i... a bufar!
Dijous 10, 19h - Trobada harmonical al Mizuwari Cocktail Bar (L'Hospitalet)

BLUE LEMON SOLO BLUES FESTIVAL!
Una cita organitzada per l'escola de ball Blue Move BCN i pensada perquè us mogueu a ritme de blues!
El festival es celebra de divendres a diumenge i, entre les diverses activitats, hi haurà bon blues en directe el dissabte:
Dissabte 12, 20h - Gem Antoja & Martín Burguez

Aquest és el títol del nou disc d'Héctor Martín i Pere Miró, i ara podeu gaudir en directe de tot el rhythm'n'blues que conté!
Dissabte 12, 19.30 i 21.30h - Scaramanga al Milano Jazz Club (BCN)
 
DOBLE CITA AMB EDGAR BLUES TRIO!
Aquesta setmana teniu 2 oportunitats de veure en acció aquest gran guitarrista i el seu power trio, que segueix amb la presentació del seu nou disc!
Dissabte 12, 20.30h - Teatre Seràfics (Arenys de Mar)
Diumenge 13, 13h - La Traviesa (Torredembarra)

 
__________________________


Dilluns
 
Sembla que aquest dilluns el blues en directe s'agafa el dia lliure...

Dimarts
 
Dimarts 8, 20.30h - Dusan Trio al JazzSí Club
Una bona dosi de blues, funk i rock amb aquest gran guitarrista, a Barcelona!
 
Dimarts 8, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una vibrant jam de blues & early jazz, coordinada per Chino Swingslide!  
 
Dimecres
 
Dimecres 9, 20h - Monkey Den Duo al Bar Lips
Una bona dosi de blues, amb guitarra i baix, en aquest local de Barcelona! 

Dimecres 9, 20h - Tota Blues al Bar Prize
Concert + jam setmanal de blues en aquest local de Barcelona, amb uns experts en el tema!

Dimecres 9, 20h - Jam session a El Cafè Rock&Roll
Jam acústica (sense cables) en aquest local de Barcelona, coordinada per Chino Swingslide i Víctor Puertas!
 
Dimecres 9, 20.30h - Alex Zayas Band al JazzSí Club
Aquest gran guitarrista us espera a Barcelona, per gaudir d'una vibrant sessió de funk'n'blues!
 
Dimecres 9, 21h - Brian O'Mahony a l'Story
Una bona sessió acústica de rhythm'n'blues en aquest local de Barcelona! 
 
Dijous

Dijous 10, 21h - Atomic Leopards al Hard Rock Cafe
Un bona dosi de rockabilly i rhythm'n'blues en aquest local de Barcelona!

Dijous 10, 21.30h - Room 69 al Bar Jovi
Una bona sessió de blues, country i swing en aquest local de La Garriga!

Dijous 10, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una bona jam de blues i rhythm'n'blues, coordinada per Mr. Shingles!
   
Divendres    
 
Divendres 11, 18h - Martín J. Merino Trio al MEAM
Aquesta setmana el "Friday Blues" (una iniciativa de La Hora del Blues) us ha preparat una bona dosi de blues, swing i calypso, amb el trio d'aquest gran guitarrista!
 
Divendres 11, 20.30h - Tori Sparks a El Cafè Rock&Roll
En aquest local de Barcelona us espera aquesta gran artista nord-americana, a ritme de rock, folk, blues i tocs de flamenc! 
 
"Dirty blues rock made in USA" en aquest local de Barcelona!

Divendres 11, 22.30h - Lluís Navarro a l'In-geni
Una bona dosi de blues i "derivats" en aquest local de Calella!
 
Divendres 11, 22.30h - Chino & The Sharps al Harlem Jazz Club
Una vibrant sessió de swing en aquest local de Barcelona!

Divendres 11, 23h - Mr. Shingles al Sis-b
En aquest local de Malgrat de Mar us espera una bona dosi de blues amb un gran trio!
 
Dissabte
 
Dissabte 12, 12h - Jonathan Herrero al Bar Lips
Vermut a ritme de blues i més, amb aquest gran cantant, a Barcelona!
 
Dissabte 12, 12.30h - Bigblack Rhino a Las Vegas
Vermut a ritme de rock i blues, amb el format duo d'aquesta banda, en aquest local de Sant Feliu de Guíxols!
 
Dissabte 12, 12.30h - Myriam Swanson & Balta Bordoy a l'ABAT
Vermut a ritme de blues amb una gran cantant i un gran guitarrista, a Tiana!

Una bona dosi de blues i soul en aquest local de Platja d'Aro!
 
Dissabte 12, 20.30h - The Great Toad a El Cafè Rock&Roll
Una festa de swing, blues i dixie en aquest local de Barcelona! 
ATENCIÓ: concert cancel·lat.

Dissabte 12, 20.30h - Atomic Leopards a La Grange 
Una intensa sessió de rockabilly i rhythm'n'blues en aquest rock club de Manlleu!
 
Dissabte 12, 20.30h - Lluís Navarro a l'Iberik's
Una bona ocasió de veure en acció al finalista de La Voz Senior, a Pineda de Mar!
 
Dissabte 12, 22h - La Voodoo al Soda Acústic
Una bona dosi de hot jazz a l'estil New Orleans, a Barcelona!  

Dissabte 12, 22.30h - Wax & Boogie a El Cafè de l'Aula
En aquest local de Terrassa us espera una gran sessió de blues i boogie!

Sessió de swing i blues "efervescent" en aquest local de Vilafranca del Penedès!
 
Dissabte 12, 22.30h - Virginia & The Woolfs al Harlem Jazz Club
Una vibrant sessió de soul, funk i rhythm'n'blues, en aquest local de Barcelona! 

Diumenge
 
Diumenge 13, 12.30h - Alex Zayas Trio a El Portal dels Encants
Vermut a ritme de funk'n'blues amb un gran guitarrista, en aquest local de Barcelona! 
 
Diumenge 13, 12.30h - Joan Rubau & Lluís Figueras al Funky Pizza
Vermut a ritme de bon blues amb aquest gran duo, a Palafrugell! 

Diumenge 13, 12.30h - Poyo Moya Trio al Bar-Centre Cívic
Vermut a ritme de blues i boogie, amb un gran pianista, a Corçà!
 
 
Salut i blues! 


Lluís Souto
Malalt de blues 2.0