dilluns, 11 de desembre del 2023

Recomanacions de blues a Catalunya (setmana de l'11 de desembre)

Hola amics! Aquí teniu les recomanacions de blues d’aquesta setmana. Recordeu que podeu trobar més propostes de blues a Societat de Blues de Barcelona, La Hora del Blues, Capibola Blues i Van de Blues.

També són molt recomanables els programes de ràdio: La Hora del Blues de Ràdio Pica, Red Hot Blues de Ràdio Vilafant, Bad Music Radio, Hotel Blues de Ràdio Ciutat de Badalona, Crossroads Blues Radio d'El Prat Ràdio, El Corralón del Blues de Ripollet Ràdio, Va de Swing de Sants3Ràdio, Born to be Bad de Ràdio Sant Boi, El Ferrocarril Subterrani de Ràdio Blanes, T'agrada el blues? de Catalunya Ràdio (amb Quico Pi de la Serra), Blues Barrelhouse de Ripollet Ràdio, RKM340 de Penedès FM, i Just Blues de Ràdio Desvern.

__________________________



Destacats de la setmana
 
LAST LIVIN' SOULS A L'ALBAREDA!
Els guanyadors de l'última edició del Concurs de Blues de la Societat de Blues de Barcelona us faran gaudir d'una vibrant sessió de blues, soul i rock'n'roll!
Dijous 14, 20h - Last Livin' Souls al Centre Cultural Albareda (BCN)
 
#6 DESTINATION 2165 A LA DESKOMUNAL!
Aquest divendres i dissabte podeu gaudir de la sisena edició d'aquest club de rhythm'n'blues que es celebra cada dos anys a Barcelona! Es celebra 2 cops a l'any!
Divendres tindreu sessió de DJs i dissabte el blues en directe de Little Victor i d'Slim Pickins Blues One Man Band!
Divendres 15, 22h
Dissabte 16, 22h 21h
 
Una vibrant sessió de swing'n'blues amb una gran banda de casa nostra, acompanyada per una gran cantant nord-americana, en aquest emblemàtic local de Barcelona! 
Dissabte 16, 23h - Christine Melton & Chino & The Big Bet + Sax Attack al Harlem (BCN)
 
__________________________


Dilluns
 
Sembla que aquest dilluns el blues en directe s'agafa el dia lliure...

Dimarts
 
Dimarts 12, 20h - Jonathan Glanzberg al Tinta Roja 
Una bona dosi de blues amb un expert en el tema, en aquest local de Barcelona!   
 
Dimarts 12, 22h - Lluís Coloma & Héctor Martín al JazzMan
Un gran pianista i un gran guitarrista que us faran gaudir del blues i el boogie, a Barcelona! 
  
Dimarts 12, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una vibrant jam de blues & early jazz, coordinada per Chino Swingslide!  
 
Dimecres
   
Sembla que aquest dimecres el blues en directe s'agafa el dia lliure...
   
Dijous
 
Dijous 14, 19.30h - Sunset Rhythm Kings a l'ICCIC
L'Institut d'Estudis Nord-americans i la Fundació Jazz Class us han preparat una bona sessió de swing, a Barcelona! 
 
Dijous 14, 19.30 i 20.45h - Cece Giannotti & Luciano Ceraso a l'Hotel Seventy
Sessió de bon rock i blues acústic amb un gran duo, en aquest hotel de Barcelona!
 
Dijous 14, 21h - Doc Scanlon's Cool Cat Combo al Cafè Vienès
Una "Christmas Party" a ritme de swing i jazz a a l'Hotel Casa Fuster de Barcelona!  
 
Dijous 14, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una bona jam de blues i rhythm'n'blues, coordinada per Mr. Shingles!  
 
Sessió de bon rhythm'n'blues en aquest bar de l'Hotel Palace de Barcelona!  

Dijous 14, 23h - Made In Black al Cafè Belgrado
Una bona sessió de música negra a Sant Cugat, amb Keco Pujol, Santi Ursul i Micky Izquierdo
       
Divendres    
 
Divendres 15, 18h - Gili-Romaní-Mazzanti Hot Jazz Cats al MEAM
El cicle Friday's Blues, que La Hora del Blues organitza al Museu Europeu d'Art Modern, us ha preparat una bona sessió de swing i jazz tradicional amb 3 experts en el tema!

Dins del lliurament de premis del concurs de fotografia Josep Antón Cordoncillo, us espera una bona sessió a ritme de blues d'arrel amb un gran duo, a Barcelona! 
 
Divendres 15, 19.30h - Cece Giannotti a l'Hotel 1898 
Sessió de bon rock i blues acústic amb un gran músic, en aquest hotel de Barcelona! 
 
En aquest local de Barcelona us espera una bona dosi de rock'n'roll "old school"!  

Divendres 15, 23h - The Rusties Trio a L'Avalanche
Una bona sessió de clàssics del blues, en aquest local de Puigcerdà!
 
Una bona dosi de rhythm'n'blues i soul, en aquest local de Barcelona!
    
Dissabte

Dissabte 16, 20.45h - Tota Blues & Chino Swingslide a La Iguana
En aquest local de Barcelona us espera una sessió especial per ballar el blues amb un gran duo!
 
Una sessió de bon blues i boogie amb el trio d'un gran pianista, i amb una gran cantant, en aquest local de Terrassa!
   
Diumenge
 
Diumenge 17, 12h - Txus Blues & César Canut al Bar Lips
Vermut a ritme de riure'n'blues amb els reis d'aquest gènere, que combina bon blues i bon humor, a Barcelona!

Diumenge 17, 12h - Joan Rubau & Lluís Figueras Quartet a La Mediterrània 
Vermut a ritme de bon blues i "derivats" amb aquest gran duo, a Pals!  
 
Diumenge 17, 12.30h - The Sangraos a El Portal dels Encants
Vermut a ritme de blues-rock old school en aquest local de Barcelona! 
ATENCIÓ: el concert serà amb Fullmoon Shakers, a ritme de western rockabilly.
 
Vermut a l'aire lliure a ritme de swing en aquest local de Sabadell!
 
Diumenge 17, 19 i 20.30h - Lluís Coloma & Héctor Martín al Jamboree 
En aquest local de Barcelona podeu veure en acció un gran pianista i un gran guitarrista!
 
Diumenge 17, 20h - Jam session al Velvet Room
Una bona ocasió per compartir el swing, el jazz i el blues amb grans músics, encapçalats per James Sedgwick!  
 
Diumenge 17, 20.30h - Jam session a la Casa Astor
Grans músics coordinen la jam d'aquest local de Barcelona, una bona manera d'acabar la setmana tocant blues! 

Diumenge 17, 21h - Namina a l'Ocaña
A Barcelona podeu veure en acció aquesta gran artista de casa nostra que us farà gaudir de la seva personal barreja de música brasilera, blues, folk i jazz!
  
 
Salut i blues! 


Lluís Souto
Malalt de blues 2.0

dilluns, 4 de desembre del 2023

Recomanacions de blues a Catalunya (setmana del 4 de desembre)

Hola amics! Aquí teniu les recomanacions de blues d’aquesta setmana. Recordeu que podeu trobar més propostes de blues a Societat de Blues de Barcelona, La Hora del Blues, Capibola Blues i Van de Blues.

També són molt recomanables els programes de ràdio: La Hora del Blues de Ràdio Pica, Red Hot Blues de Ràdio Vilafant, Bad Music Radio, Hotel Blues de Ràdio Ciutat de Badalona, Crossroads Blues Radio d'El Prat Ràdio, El Corralón del Blues de Ripollet Ràdio, Va de Swing de Sants3Ràdio, Born to be Bad de Ràdio Sant Boi, El Ferrocarril Subterrani de Ràdio Blanes, T'agrada el blues? de Catalunya Ràdio (amb Quico Pi de la Serra), Blues Barrelhouse de Ripollet Ràdio, RKM340 de Penedès FM, i Just Blues de Ràdio Desvern.

__________________________



Destacats de la setmana
 
Durant tres divendres de desembre (8, 23 i 27) torna el blues en directe "al poble", per gaudir del Nadal amb la "música del diable"!
Aquesta setmana podeu veure en acció la nostra blueswoman de referència!
Divendres 8, 21h - Big Mama Montse
ATENCIÓ: CONCERT CANCEL·LAT.

Aquesta setmana teniu dues oportunitats de veure en acció aquest gran guitarrista italià, que està presentant el seu nou disc Down By The River!
A gaudir de bon blues del Mississippi made in Italy!
Divendres 8, 23h - Harlem Jazz Club (BCN)
Dissabte 9, hora per confirmar - Sala Mariscal (L'Estartit)
 
 
__________________________


Dilluns
 
Sembla que aquest dilluns el blues en directe s'agafa el dia lliure...

Dimarts
 
Dimarts 5, 20h - Brian O'Mahony & James Sedgwick al Tinta Roja 
Una bona dosi de blues amb do grans guitarristes, en aquest local de Barcelona!  
  
Dimarts 5, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una vibrant jam de blues & early jazz, coordinada per Chino Swingslide!  
 
Dimecres
   
Dimecres 6, 00.30h - Made In Black al Luz de Gas
Una bona sessió de música negra a Barcelona, amb Keco Pujol, Santi Ursul i Micky Izquierdo
 
ATENCIÓ: sembla que aquest dimecres no hi ha concert. A la web de la sala indica que el proper és el 27 de desembre. 
   
Dijous
 
Dijous 7, 19.30 i 20.45h - Cece Giannotti & Luciano Ceraso a l'Hotel Seventy
Sessió de bon rock i blues acústic amb un gran duo, en aquest hotel de Barcelona!
 
Dijous 7, 20h - Dani Roto al Cafè Colón
Aquest one man band us espera a Montcada per compartir una dosi de "Collserola Hill Country Blues & Riu Sec Delta Blues"!

Dijous 7, 20.30h - Jam session de la Societat de Blues de Rubí  
Una bona ocasió per compartir el blues amb grans músics de casa nostra, al bar irlandès Sant Patrick's! 
 
Una bona sessió a ritme de blues d'arrel amb un gran duo, a Sant Feliu de Guíxols!  
 
Dijous 7, 21h - Marc Uroz Jazz Quartet al Cafè Vienès
Una una bona dosi de swing i jazz a a l'Hotel Casa Fuster de Barcelona!  
 
Dijous 7, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una bona jam de blues i rhythm'n'blues, coordinada per Mr. Shingles!  
       
Divendres    
 
Divendres 8, 18h - David Philips & Carlos Shelly al MEAM
El cicle Friday's Blues, que La Hora del Blues organitza al Museu Europeu d'Art Modern, us ha preparat una bona sessió blues, soul i folk amb dos grans guitarristes!

 
Divendres 8, 19.30h - Cece Giannotti a l'Hotel 1898 
Sessió de bon rock i blues acústic amb un gran músic, en aquest hotel de Barcelona! 
    
Dissabte

Dissabte 9, 13h - Sergi EstellaCapçanes
A la Plaça Carrasclet podeu veure en acció aquest gran one man band
 
Aquesta gran cantant us farà gaudir del jazz clàssic en aquest centre de Barcelona!  
 
Dissabte 9, 19 i 20.30h - Alex Zayas al Jamboree 
En aquest local de Barcelona podeu gaudir en directe del nou projecte d'aquest gran guitarrista, que fa un gir cap al latin soul en castellà amb el seu disc Cien puertos de olvido
 
Dissabte 9, 21h - Tio Luis & Larry Smith al Bar & Celona Chic
Una bona dosi de blues-rock amb harmònica i guitarra, en aquest local de Barcelona! 
 
Dissabte 9, 22h - Gili - Romaní a La Guitarra
Aquesta tardor també hi ha concerts en aquest local de la Costa Brava, i aquesta setmana teniu una gran sessió de swing i jazz tradicional!  
 
Dissabte 9, 22.30h - Poyo Moya Trio a El Cafè de l'Aula
Una sessió de bon blues i swing amb un gran pianista, en aquest local de Terrassa!
 
Dissabte 9, 22.30h - Lab Sons al Badamola
Una bona dosi de soul, amb un gran trio de veu i guitarres, a Badalona!   

Una vibrant sessió de swing'n'blues amb una gran banda, en aquest emblemàtic local de Barcelona!
  
Diumenge
 
Diumenge 10, 12.30h - Room 69 a El Portal dels Encants
Vermut a ritme de rhythm'n'blues, country i swing, en aquest local de Barcelona! 

Diumenge 10, 12.30h - Chino Swingslide al Bar Lips
Vermut a ritme de bon swing'n'blues en aquest local de Barcelona!
 
Diumenge 10, 13h - Gran Torino Blues Company a la Gran Bodega Saltó
En aquest local de Barcelona podeu fer el vermut a ritme de blues i rock'n'roll!  
 
Diumenge 10, 19 i 20.30h - Lovesick al Jamboree 
En aquest local de Barcelona podeu veure en acció aquesta formació italiana que combina el rock'n'roll amb el western swing i el country!
 
Diumenge 10, 20h - Jam session al Velvet Room
Una bona ocasió per compartir el swing, el jazz i el blues amb grans músics, encapçalats per James Sedgwick!  
 
Diumenge 10, 20.30h - Jam session a la Casa Astor
Grans músics coordinen la jam d'aquest local de Barcelona, una bona manera d'acabar la setmana tocant blues! 
  
 
Salut i blues! 


Lluís Souto
Malalt de blues 2.0