dilluns, 17 de gener del 2022

Recomanacions de blues a Catalunya (setmana del 17 de gener)

Hola amics! Aquí teniu les recomanacions de blues d’aquesta setmana. Recordeu que podeu trobar més propostes de blues a Societat de Blues de Barcelona, La Hora del Blues, Capibola Blues i Van de Blues.

També són molt recomanables els programes de ràdio: La Hora del Blues de Ràdio Pica, Red Hot Blues de Ràdio Vilafant, Bad Music Radio, Hotel Blues de Ràdio Ciutat de Badalona, Crossroads Blues Radio d'El Prat Ràdio, El Corralón del Blues de Ripollet Ràdio, Va de Swing de Sants3Ràdio, Born to be Bad de Ràdio Sant Boi, El Ferrocarril Subterrani de Ràdio Blanes, T'agrada el blues? de Catalunya Ràdio (amb Quico Pi de la Serra), Blues Barrelhouse de Ripollet Ràdio, RKM340 de Penedès FM, i Just Blues de Ràdio Desvern.

__________________________


VUITÈ COMUNICAT DE LITRES DE BLUES


Bé, ja es veu la llum al final del túnel: la pandèmia sembla que ja està controlada, i el blues en directe ja fa dies que s'està obrint pas i cada setmana hi ha més concerts.
 
Així doncs, l'equip de Litres de Blues (és a dir jo, jo mateix i el Lluís) ens seguirem centrant en les recomanacions "reals", i només puntualment afegirem algunes recomanacions "imaginàries" (en cas de que tornin a disminuir els concerts).

Com sempre, davant del dilema “virus o blues”, nosaltres seguim escollint blues!

__________________________


Destacats de la setmana

La Societat de Blues de Barcelona us porta aquests tres grans músics que us faran gaudir d'una gran sessió de blues i boogie, amb harmònica, piano i contrabaix!
Dijous 20, 19.30h - Blas Picón & Lluís Coloma & Manolo Germán al Golferichs (BCN)

En aquest històric local de la capital podeu veure en acció una gran formació de casa nostra, que us farà gaudir amb una vibrant sessió de blues elèctric!
Dissabte 22, 21h - Johnny Big Stone & The Blues Workers al Lluïsos d'Horta (BCN)
 
 
__________________________


Dilluns
 
Sembla que aquest dilluns el blues en directe s'agafa el dia lliure...

Dimarts
 
Dimarts 18, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una vibrant jam de blues & early jazz, coordinada per Chino Swingslide!  
 
Dimecres

Dimecres 19, 20 h - Made In Black al Bar Lips
Una bona sessió de música negra a Barcelona, amb Keco Pujol, Santi Ursul i Micky Izquierdo!

Sessió doble, amb concert i jam acústica, amb aquest gran duo! La cita és a Barcelona.
 
Dimecres 19, 20.30h - Alex Zayas Band al JazzSí Club
Aquest gran guitarrista us espera a Barcelona, per gaudir d'una vibrant sessió de funk'n'blues!
 
Dijous

Dijous 20, 19.30 i 21.30h - Yakety-Yak al Milano Jazz Club 
Trepidant sessió de rhythm'n'blues amb una banda de grans músics formada per a l'ocasió, i que tindrà com a convidats Koko-Jean Davis i Augie Burr DJ
 
Una divertida sessió de riure'n'blues (bon blues i bon humor) en aquest local de Barcelona! 

Una bona sessió de rhythm'n'blues amb un gran duo (guitarra i piano) a L'Hospitalet!

Dijous 20, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una bona jam de blues i rhythm'n'blues, coordinada per Mr. Shingles!
   
Divendres    
 
Divendres 21, 18h - Quartet Marta Sierra al MEAM
Aquesta setmana el "Friday Blues" (una iniciativa de La Hora del Blues) rep el quartet d'una gran violinista, que us farà gaudir del jazz manouche!
 
Divendres 21, 20.30h - Tota Blues Duo a El Cafè Rock&Roll
Aquest gran duo us espera en aquest local de Barcelona, amb un repertori especial de blues en castellà!
 
Divendres 21, 22h - Atomic Leopards al Racó dels Músics
En aquest local de Terrassa podeu gaudir de bon rockabilly i rhythm'n'blues!

Divendres 21, 22.30h - Pau Morales al Mas Pi
Una divertida sessió de blues, rock i conya, a Verges!

Divendres 21, 22.30h - The Golden Swing Quartet al Harlem Jazz Club
Una vibrant sessió de swing'n'blues en aquest local de Barcelona, amb la formació encapçalada per Martín Burguez! 
 
Dissabte
 
Dissabte 22, 12h - Agustí Burriel & Marc Ferrer al Parc Pau Casals
Vermut a ritme de bon blues i swing, amb dos grans músics, a Santa Maria de Palautordera!

Dissabte 22, 12h - Martín Burguez Trio al Bar Lips
Vermut a ritme de blues amb la formació d'aquest gran guitarrista, a Barcelona!
 
Dissabte 22, 19.30 i 21.30h - Rambalaya al Milano Jazz Club
Una vibrant sessió de rhythm'n'blues, amb aquesta potent banda, en aquest local de Barcelona!
 
Dissabte 22, 20h - Lluís Coloma Trio a La Patronal
En aquest local de Sant Quirze podeu gaudir d'un gran concert a ritme de bon blues i boogie!
 
Dissabte 22, 20.30h - Wax & Boogie a La Iguana
Aquesta formació experta en blues i boogie us espera en aquest local de Barcelona, en una sessió especial per ballar el blues! 
 
Dissabte 22, 20.30h - El Tolo a El Cafè Rock&Roll
A Barcelona, bona sessió de rock'n'roll, blues i més, amb un dels grans guitarristes d'A Contra Blues!
 
Dissabte 22, 22.30h - Òscar Font & Artur Regada a El Cafè de l'Aula
Una bona dosi de swing i bon humor, en aquest local de Terrassa!
 
Dissabte 22, 22.30h - Atomic Leopards al Mas Pi
Una bona dosi de rockabilly i rhythm'n'blues, a Verges!

Diumenge
 
Diumenge 23, 12h - Agustí Burriel & Marc Ferrer al Bar Lips
Vermut a ritme de swing i blues, amb un gran cantant i un gran pianista, a Barcelona! 

Diumenge 23, 12h - Wax & Boogie a El Buho
Vermut a ritme de bon blues i boogie a L'Hospitalet de l'Infant!
 
Vermut a ritme de blues i rock'n'roll, amb un gran guitarrista, en aquest local de Barcelona!
 
Vermut a ritme de blues i "derivats" amb aquest gran músic, a Pineda de Mar!  
 
Diumenge 23, 18h - Jam acústica al Mizuwari Cocktail Bar
En aquest local de L'Hospitalet podeu compartir el blues i altres estils "de la família" amb Brian O'Mahony i convidats!

Diumenge 23, 19.30h - David Giorcelli Trio al NostreSecret
En aquest local de Barcelona us espera una bona sessió de blues i boogie!
 
Diumenge 23, 19.30 i 21.30h - Lluís Coloma Trio al Milano Jazz Club
Una bona dosi de piano blues i boogie, en aquest local de Barcelona!

Diumenge 23, 20h - Sunset Rhythm Kings al Sunset Jazz Club
Un nou projecte del trombonista Dani Alonso, que us farà gaudir del jazz clàssic a Girona!
 
 
Salut i blues! 


Lluís Souto
Malalt de blues 2.0

dilluns, 10 de gener del 2022

Recomanacions de blues a Catalunya (setmana del 10 de gener)

Hola amics! Aquí teniu les recomanacions de blues d’aquesta setmana. Recordeu que podeu trobar més propostes de blues a Societat de Blues de Barcelona, La Hora del Blues, Capibola Blues i Van de Blues.

També són molt recomanables els programes de ràdio: La Hora del Blues de Ràdio Pica, Red Hot Blues de Ràdio Vilafant, Bad Music Radio, Hotel Blues de Ràdio Ciutat de Badalona, Crossroads Blues Radio d'El Prat Ràdio, El Corralón del Blues de Ripollet Ràdio, Va de Swing de Sants3Ràdio, Born to be Bad de Ràdio Sant Boi, El Ferrocarril Subterrani de Ràdio Blanes, T'agrada el blues? de Catalunya Ràdio (amb Quico Pi de la Serra), Blues Barrelhouse de Ripollet Ràdio, RKM340 de Penedès FM, i Just Blues de Ràdio Desvern.

__________________________


VUITÈ COMUNICAT DE LITRES DE BLUES


Bé, ja es veu la llum al final del túnel: la pandèmia sembla que ja està controlada, i el blues en directe ja fa dies que s'està obrint pas i cada setmana hi ha més concerts.
 
Així doncs, l'equip de Litres de Blues (és a dir jo, jo mateix i el Lluís) ens seguirem centrant en les recomanacions "reals", i només puntualment afegirem algunes recomanacions "imaginàries" (en cas de que tornin a disminuir els concerts).

Com sempre, davant del dilema “virus o blues”, nosaltres seguim escollint blues!

__________________________


Destacats de la setmana

Ape Soul Records us ha preparat una intensa sessió de blues elèctric amb aquesta potent banda de casa nostra!
A gaudir de la sobretaula a ritme de blues!
Dissabte 15, 16h - The Low Down Groovers a la RAI (BCN)

Després de molts mesos sense activitat musical (degut a la pandèmia, evidentment), tornen els concerts a aquesta històrica cocteleria, amb una gran sessió de blues i boogie!
Dissabte 15, 20h - Wax & Boogie a El Paraigua (BCN)

A CONTRA BLUES "GIRA 15è ANIVERSARI"! 
Aquesta setmana comença la gira de celebració dels 15 anys d'aquesta gran banda, que portarà el seu vibrant directe a moltes ciutats de casa nostra!
Felicitats a la banda, i que sigui per molts anys més!
Dissabte 15, 21h - A Contra Blues al Cafè Central (Lleida)
 
 
__________________________


Dilluns
 
Sembla que aquest dilluns el blues en directe s'agafa el dia lliure...

Dimarts
 
Dimarts 11, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una vibrant jam de blues & early jazz, coordinada per Chino Swingslide!  
 
Dimecres
 
Dimecres 12, 20h - Bike & Lonesome al Bar Lips
Una sessió de bon blues i bon humor en aquest local de Barcelona!
 
Dimecres 12, 20h - Jam session a El Cafè Rock&Roll
Jam acústica (sense cables) en aquest local de Barcelona, coordinada per Chino Swingslide i Víctor Puertas!
 
Dimecres 12, 20.30h - Alex Zayas Band al JazzSí Club
Aquest gran guitarrista us espera a Barcelona, per gaudir d'una vibrant sessió de funk'n'blues!
 
Dijous

Dijous 13, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una bona jam de blues i rhythm'n'blues, coordinada per Mr. Shingles!
   
Divendres    
 
Divendres 14, 18h - Big Mama Early Blues & Jazz Trio al MEAM
Aquesta setmana el "Friday Blues" (una iniciativa de La Hora del Blues) rep aquest gran trio que us farà gaudir del swing, el jazz i el blues!
 
Divendres 14, 20h - Wax & Boogie a El Palace
Una bona dosi de blues i boogie en aquest hotel de Barcelona!
 
Divendres 14, 22.30h - Virginia & The Woolfs al Harlem Jazz Club
Una vibrant sessió de soul i rhythm'n'blues, en aquest local de Barcelona! 
 
Dissabte
 
Dissabte 15, 12.30h - Johnny BigStone & Sweet Marta a l'ABAT
Vermut a ritme de bon blues i amb bona cervesa, a l'Associació de Birra Artesana de Tiana!
 
Dissabte 15, 13h - Malacara al Bar Lips
Vermut a ritme de blues i "derivats", en aquest local de Barcelona!
ATENCIÓ: el vermut serà a ritme de blues, soul, country i rock, amb Soul Waggon.

Dissabte 15, 18h - Noir & Blue a l'Inspiral
En aquest espai multicultural de Barcelona us espera una sessió de rock, blues, soul... i més! 
 
Dissabte 15, 19h - Atomic Leopards al Bocca di Bonifacio
En aquest local de Barcelona podeu gaudir de bon rockabilly i rhythm'n'blues! 

Dissabte 15, 19.30 i 21.30h - Cece Giannotti & Après Minuit al Milano Jazz Club
Una bona sessió de rock acústic, amb tocs de blues, en aquest local de Barcelona!

Dissabte 15, 20.30h - Blueroomess a El Cafè Rock&Roll
Una bona sessió de folk, blues, rock i country en aquest local de Barcelona!
 
Dissabte 15, 20.30h - Los Victrolas al Jekyll & Hyde
En aquest local de Barcelona podeu gaudir de bon jazz i blues!
 
Dissabte 15, 22.30h - La Voodoo al Harlem Jazz Club
Una bona dosi de hot jazz a l'estil New Orleans, a Barcelona!  

Diumenge
 
Diumenge 16, 12h - Route 66 Duo al Bar Lips
Vermut a ritme de blues, country i bluegrass, amb David Ponsa i Ricky Araiza, a Barcelona!
 
Vermut a l'aire lliure a ritme de soul i rhytm'n'blues, en aquest local de Sabadell!

Vermut a ritme de riure'n'blues (bon blues i bon humor), en aquest local de Barcelona!
ATENCIÓ: concert cancel·lat. 

Diumenge 16, 12.30h - Blanquito Zurdito al Bar-Centre Cívic
Vermut a ritme de blues i rock amb un gran guitarrista, a Corçà!
 
Vermut a ritme de rock i blues acústic, en aquest local d'Arenys de Mar! 

Una intensa sessió de blues-rock, a dues guitarres, a L'Hospitalet!
 
Diumenge 16, 19.30h - Chino Swingslide al Bar Lips
Emotiva sessió de swing'n'blues a Barcelona, per acomiadar aquest gran guitarrista argentí que torna per un temps a la seva terra!  
 
Diumenge 16, 20h - Malacara a L'Oncle Jack
Un recorregut per la música d'arrel nord-americana, en aquest local de L'Hospitalet!

 
Salut i blues! 


Lluís Souto
Malalt de blues 2.0