dilluns, 10 d’abril del 2023

Recomanacions de blues a Catalunya (setmana del 10 d'abril)

Hola amics! Aquí teniu les recomanacions de blues d’aquesta setmana. Recordeu que podeu trobar més propostes de blues a Societat de Blues de Barcelona, La Hora del Blues, Capibola Blues i Van de Blues.

També són molt recomanables els programes de ràdio: La Hora del Blues de Ràdio Pica, Red Hot Blues de Ràdio Vilafant, Bad Music Radio, Hotel Blues de Ràdio Ciutat de Badalona, Crossroads Blues Radio d'El Prat Ràdio, El Corralón del Blues de Ripollet Ràdio, Va de Swing de Sants3Ràdio, Born to be Bad de Ràdio Sant Boi, El Ferrocarril Subterrani de Ràdio Blanes, T'agrada el blues? de Catalunya Ràdio (amb Quico Pi de la Serra), Blues Barrelhouse de Ripollet Ràdio, RKM340 de Penedès FM, i Just Blues de Ràdio Desvern.

__________________________



Destacats de la setmana
 
SILVIA MARSÓ & DEL TORO BLUES BAND AL LUZ DE GAS!
Aquesta reconeguda actriu de casa nostra s'estrena en el món de la música amb l'espectacle Blues & Roots, on fa un recorregut pel blues i altres músiques d'arrel, molt ben acompanyada per la banda d'aquest gran harmonicista madrileny!
Dimecres 12, 20h - Silvia Marsó & Del Toro Blues Band al Luz de Gas (BCN) 
 
Una gran sessió de riure'n'blues, un estil que combina bon blues i bon humor, amb uns mestres del tema!
Una molt bona manera de preparar-se per al cap de setmana!
Dijous 13, 19h - Txus Blues & César Canut a L'Estraperlo (Badalona)
 
Un gran trio que us farà gaudir de bon blues rural clàssic amb el toc personal d'aquests 3 grans músics, que està recollit al seu disc conjunt "Backyard Blues"!
Divendres 14, 20h - Tina & Joe feat. Joan Pau Cumellas a La Patronal (Sant Quirze del Vallès)

Aquest més ha començat una nova edició d'aquest festival que durant els propers mesos portarà jazz, blues, soul i altres músiques als micropobles de Catalunya, i aquesta setmana teniu triple cita amb els grans Wax & Boogie!
Dissabte 15,
12.00h - Pl. Urbici Soler (Ferran, Estaràs)
18.30h - Santuari de Pinós (Pinós)
21.00h - Freixinet 
 
BARCELONA IN THE ROUND VIII A EL SIGLO!
La gran artista nord-americana Tori Sparks us porta una nova edició d'aquest format de concert que és típic de Nashville, i on es reuneixen 3 músics per compartir temes propis en acústic.
En aquesta ocasió els convidats són els grans Jonathan Herrero i Enric Ez, i podeu gaudir d'aquest esdeveniment especial mentre feu el vermut!
Diumenge 16, 12.30h - Barcelona In The Round a El Siglo (Sant Cugat)
 
Aquest any la gran dama del blues de casa nostra compleix 35 anys als escenaris fent-nos gaudir del blues, i ho celebrarà amb diversos concerts!
Moltes felicitats i que sigui per molts anys més!
Diumenge 16, 19 i 20.30h - Big Mama Montse 35 years al Jamboree (BCN)
  
 
__________________________


Dilluns
 
Sembla que aquest dilluns el blues en directe s'agafa el dia lliure...

Dimarts
 
Dimarts 11, 20h - Concert + jam session al JazzSí Club
Cada setmana podeu gaudir del concert i després compartir escenari amb els músics, en aquest local de Barcelona! 
 
Dimarts 11, 20.30h - Brian O'Mahony al Tinta Roja
Una bona dosi de blues amb un expert en el tema, en aquest local de Barcelona!

Dimarts 11, 21h - Tori Sparks a l'Ocaña
En aquest local de Barcelona podeu veure en acció aquesta gran artista nord-americana establerta a casa nostra!     
 
Dimarts 11, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una vibrant jam de blues & early jazz, coordinada per Chino Swingslide!   
 
Dimecres
 
Dimecres 12, 20.30h - Jam session a El Cafè Rock&Roll
Una bona jam acústica en aquest local de Barcelona, amb Víctor Puertas i Chino Swingslide
 
Dimecres 12, 00.30h - Made In Black al Luz de Gas
Una bona sessió de música negra a Barcelona, amb Keco Pujol, Santi Ursul i Micky Izquierdo
 
   
Dijous
 
Dijous 13, 19.30h - Scaramanga a Can Deu
Una vibrant sessió instrumental de rhythm'n'blues i altres delicatessen, en aquest centre cívic de Barcelona! 
 
Dijous 13, 20h - Lluís Navarro al Sis Sis Dos
Una bona dosi de blues i "derivats" amb el finalista de La Voz Senior, a Gavà! 
 
Dijous 13, 21h - Angue & Her Hot Jazz Trio al Cafè Vienès
Una gran cantant i el seu trio, que us faran gaudir del swing i el jazz a l'Hotel Casa Fuster de Barcelona!
 
Dijous 13, 21h - Edgar Blues a L'Oncle Jack
Aquest gran guitarrista us farà gaudir del blues en aquest local de L'Hospitalet!
 
Dijous 13, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una bona jam de blues i rhythm'n'blues, coordinada per Mr. Shingles!  
        
Divendres    

Divendres 14, 18h - Miquel Roldán Swingtet al MEAM
El cicle Friday's Blues, que La Hora del Blues organitza al Museu Europeu d'Art Modern (Barcelona), us ha preparat
una bona dosi de swing i estàndards de la música nord-americana amb uns experts en el tema!
 
Divendres 14, 19.30 i 21.30h - Myriam Swanson Jazz Quartet al Milano Jazz Club
Dues càlides sessions de jazz i swing, amb el grup d'aquesta gran cantant, a Barcelona!

En aquest local de Barcelona podeu veure en acció la banda d'un gran baixista, i un dels pioners del blues a casa nostra!
 
Divendres 14, 22h - August Tharrats & Sofian Dhondt a la Nova Jazz Cava
Un gran pianista i una gran cantant, acompanyats per Pinyu Martí a la bateria, us faran gaudir del swing i el blues, a Terrassa! 
 
Divendres 14, 22.30h - Lust 'n' Found al BMOL!
Una bona dosi de blues, gospel i ragtime en aquest local de Castelldefels!  
 
En aquest local de Terrassa us espera aquest gran duo per gaudir de bon blues acústic!
 
Una bona dosi de rhythm'n'blues i soul, en aquest local de Barcelona!  
 
Dissabte
 
Dissabte 15, 19.30 i 21.30h - Agustí Burriel Swing Quartet al Milano Jazz Club
Dues vibrants sessions de swing i rhythm'n'blues amb aquest gran cantant, a Barcelona!  
 
Una bona sessió de blues i rock'n'roll, amb un gran guitarrista, en aquest local de Barcelona!
 
En aquest local de Barcelona us espera una sessió especial per ballar el blues, amb una gran cantant i un gran pianista!   
 
Dissabte 15, 20.30h - Lust 'n' Found a El Cafè Rock&Roll
Una bona dosi de blues, gospel i ragtime en aquest local de Barcelona! 
 
Dissabte 15, 23h - Chino & The Sharps al Harlem Jazz Club
Una vibrant sessió de swing'n'blues amb una gran banda, en aquest emblemàtic local de Barcelona!
 
Diumenge
 
Vermut a ritme de rockabilly i rock'n'roll old school en aquest local de Barcelona! 

Diumenge 16, 19h - Lluís Coloma & His Musical Troupe 5 a La Traska
Dins de la programació del Cicle Daltabaix, de Molins de Rei, podeu veure en acció aquest gran pianista!
 
Diumenge 16, 19h - Concert + jam session al JazzSí Club
Cada setmana podeu gaudir del concert i després compartir escenari amb Brigitt Quartet, en aquest local de Barcelona!  
 
Diumenge 16, 20h - Lluís Navarro al Mainland
El finalista de La Voz Senior us espera en aquesta taverna irlandesa d'Alpicat! 
 
Diumenge 16, 20h - Jam session al Velvet Room
Una bona ocasió per compartir el swing, el jazz i el blues amb grans músics, encapçalats per James Sedgwick!  
 
Diumenge 16, 20h - Jam session a la Casa Astor
Grans músics coordinen la jam d'aquest local de Barcelona, una bona manera d'acabar la setmana tocant blues!   
 
Diumenge 16, 21.30h - La Voodoo Jazz Band al Harlem Jazz Club
Una bona dosi de hot jazz a l'estil de New Orleans, en aquest local de Barcelona!   
 
 
Salut i blues! 


Lluís Souto
Malalt de blues 2.0

dilluns, 3 d’abril del 2023

Recomanacions de blues a Catalunya (setmana del 3 d'abril)

Hola amics! Aquí teniu les recomanacions de blues d’aquesta setmana. Recordeu que podeu trobar més propostes de blues a Societat de Blues de Barcelona, La Hora del Blues, Capibola Blues i Van de Blues.

També són molt recomanables els programes de ràdio: La Hora del Blues de Ràdio Pica, Red Hot Blues de Ràdio Vilafant, Bad Music Radio, Hotel Blues de Ràdio Ciutat de Badalona, Crossroads Blues Radio d'El Prat Ràdio, El Corralón del Blues de Ripollet Ràdio, Va de Swing de Sants3Ràdio, Born to be Bad de Ràdio Sant Boi, El Ferrocarril Subterrani de Ràdio Blanes, T'agrada el blues? de Catalunya Ràdio (amb Quico Pi de la Serra), Blues Barrelhouse de Ripollet Ràdio, RKM340 de Penedès FM, i Just Blues de Ràdio Desvern.

__________________________



Destacats de la setmana
 
GIRA DE SIRJO COCCHI & BALTA BORDOY
Aquest músic (piano i veu) italià de llarga trajectòria té un nou projecte amb un gran guitarrista de casa nostra, i aquesta setmana segueix la seva gira per Barcelona i rodalies on els podreu veure en acció diverses vegades!
Dijous 6, 23 i 24h - Hotel Palace (BCN)
Divendres 7, 20.30h - El Cafè Rock&Roll (BCN)
 
DAVID GIORCELLI TRIO & DREW DAVIES AL JAMBOREE!
Aquest gran pianista i el seu trio us esperen amb un gran saxofonista com a convidat, i tots plegats us faran gaudir del blues i el boogie!
Diumenge 9, 19 i 20.30h - David Giorcelli Trio & Drew Davies al Jamboree (BCN)
  
 
__________________________


Dilluns
 
Dilluns 3, 20h - Jam session l'Ateneu Línea Uno
Nova jam de blues en aquest local de Santa Coloma, coordinada per James Sedgwick & Ferran Boutin!
 
L'històric músic de casa nostra presenta el seu últim treball a Molins de Rei, amb el gran harmonicista Joan Pau Cumellas!

Dimarts
 
Dimarts 4, 20h - Concert + jam session al JazzSí Club
Cada setmana podeu gaudir del concert i després compartir escenari amb els músics, en aquest local de Barcelona! 
 
Dimarts 4, 20.30h - Jonathan Glanzberg al Tinta Roja
Una bona dosi de blues acústic amb un expert en el tema, en aquest local de Barcelona!   
 
Dimarts 4, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una vibrant jam de blues & early jazz, coordinada per Chino Swingslide!   
 
Dimecres
 
Dimecres 5, 20.30h - Jam session a El Cafè Rock&Roll
Una bona jam acústica en aquest local de Barcelona, amb Víctor Puertas i Chino Swingslide
   
Dijous
 
Dijous 6, 19.30 i 21.30h - Wax & Boogie al Milano Jazz Club 
Dues trepidants sessions de blues i boogie en aquest local de Barcelona! 
 
Dijous 6, 20.30h - Martín Burguez a El Cafè Rock&Roll
Una bona dosi de blues amb aquest gran guitarrista, a Barcelona! 
 
Dijous 6, 21h - The Hot Blues Collective al Cafè Vienès
Aquesta proposta encapçalada pel pianista Alberto Burguez us farà gaudir del blues a l'Hotel Casa Fuster de Barcelona!
 
Dijous 6, 22.30h - Jam session al Harlem Jazz Club
En aquest local de Barcelona podeu gaudir d'una bona jam de blues i rhythm'n'blues, coordinada per Mr. Shingles!  
        
Divendres    

Divendres 7, 18h - Blas Picón & Oscar Rabadán al MEAM
El cicle Friday's Blues, que La Hora del Blues organitza al Museu Europeu d'Art Modern, us ha preparat una intensa sessió de deep blues, amb un gran duo!
  
 
Divendres 7, 19.30h - Malacara Blues Band al Seventy
En aquest hotel de Barcelona podeu gaudir d'una bona dosi de blues! 
 
Divendres 7, 22h - Lluís Navarro a El Pla
Una bona dosi de blues i "derivats" amb el finalista de La Voz Senior, a Malgrat de Mar! 
 
Divendres 7, 23h - Larry Smith & Unfinished Business al Hollister
Intensa sessió de blues-rock per començar el cap de setmana en aquest local de Cubelles!  
 
Divendres 7, 23h - Wax & Boogie a l'Hotel Delamar
Una bona dosi de blues i boogie, amb uns experts en el tema, a Lloret de Mar!  
 
Una bona dosi de hot jazz a l'estil de New Orleans, en aquest local de Barcelona!  
 
Dissabte
 
En aquesta casa rural de Vilaller podeu gaudir d'un vermut de riure'n'blues amb els reis d'aquest gènere! 
 
Dissabte 8, 12h - The Why Nots al Bar Social
Una descàrrega de blues elèctric amb aquesta banda que presenta el seu primer EP, Panic at the Juke Joint, a Palau de Santa Eulàlia!
 
Dissabte 8, 14h - David Giorcelli Trio & Ster Wax al Guzzo 
En aquest local de Barcelona es celebra el cicle mensual "Cooking the R'N'Blues", que us permet gaudir d'un bon àpat i d'un bon concert de blues!
 
Dissabte 8, 19.30h - Sweet Marta & Johnny BigStone a l'Hotel 1898
Sessió de bon blues acústic amb un gran duo, en aquest hotel de Barcelona! 
 
Dissabte 8, 19.30 i 21.30h - Balta Bordoy & The Bad Boys al Milano Jazz Club
Dues vibrants sessions de blues elèctric amb aquest gran guitarrista, a Barcelona!  
 
Dissabte 8, 23h - Frank Barnes & Octavi Bañuls al Velvet Room
Una bona dosi de blues i swing, amb veu i piano, en aquest local de Barcelona!
 
Una vibrant sessió de swing'n'blues amb una gran banda, en aquest emblemàtic local de Barcelona!
 
Diumenge
 
Diumenge 9, 12h - Lluís Navarro a El Peix Grillat
Una bona dosi de blues i "derivats" amb el finalista de La Voz Senior, a Pineda de Mar! 
 
Vermut a l'aire lliure a ritme de rockabilly i rhythm'n'blues, a Sabadell!
 
Diumenge 9, 19h - Concert + jam session al JazzSí Club
Cada setmana podeu gaudir del concert i després compartir escenari amb Brigitt Quartet, en aquest local de Barcelona!  
 
Diumenge 9, 20h - Jam session al Velvet Room
Una bona ocasió per compartir el swing, el jazz i el blues amb grans músics, encapçalats per James Sedgwick!  
 
Una bona sessió de blues i "derivats" a Sant Feliu de Guíxols!  
 
 
Salut i blues! 


Lluís Souto
Malalt de blues 2.0